دعوت بارسلونا از گواردیولا برای فینال برلین

 

بارسلونا از تمام مربیانی که هدایت این تیم در بازی های فینال جام باشگاه های اروپا و لیگ قهرمانان فعلی را بر عهده داشته اند، دعوت به عمل آورده تا در برلین حاضر شده و بازی فینال بارسلونا-یوونتوس را از نزدیک به تماشا بنشینند.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا هفته گذشته با برتری 5-3 بر بایرن مونیخ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، برای هشتمین بار به فینال لیگ قهرمانان صعود کرد و باید برای کسب عنوان قهرمانی با یوونتوس روبرو شود. در مصاحبه نایب رئیس باشگاه بارسلونا با اسپورت 3 فاش شد که این باشگاه از تری ونبلز، یوهان کرایف، فرانک رایکارد و پپ گواردیولا، مربیانی که بارسلونا را به فینال دوره های قبل هدایت کرده بودند، دعوت به عمل آورده تا فینال برلین مقابل یووه را از نزدیک تماشا کنند. 

ونبلز سال 1986 بارسا را به فینال رساند اما این تیم در زمین خود و در ضربات پنالتی بازی را به استوا بخارست رومانی واگذار کرد. کرایف نیز دو بار بارسا را به فینال رسانده بود. سال 1992 این تیم با غلبه بر سامپدوریا قهرمان شد که در واقع اولین عنوان قهرمانی بارسا در این تورنمنت محسوب می شد اما سال 1994، بارسای کرایف با شکست 4-0 مقابل میلان، جام را از دست داد. 

رایکارد سال 2006، بارسا را در فینال مقابل آرسنال هدایت کرد و کاتالان ها برای دومین بار قهرمان اروپا شدند. گواردیولا نیز در سال های 2009 و 2011 بارسا را به دو عنوان قهرمانی دیگر رساند. انریکه اوریزائولا، اولین مربی ای که بارسا را به فینال جام باشگاه های اروپا رساند (1961 مقابل بنفیکا) دو سال پیش از دنیا رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | 1:1 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.